Saturday, January 23, 2010

Cara Urut Zakar

Cara Urut Zakar Tahan Lama


Kepala Zakar yang sensitif + kawalan minda yang lemah akan menzahirkan suatu masalah yang dinamakan Ejakulasi Pra-matang (Premature Ejaculation) atau cepat pancut. Namun sebagai insan yang serba serbi lemah, masalah ini boleh di atasi dengan sendirinya jika menggunakan teknik yang betul.

1.Teknik mengasah menggunakan tapak tangan.

Teknik ini boleh dizahirkan dengan menggunakan krim virile yang disapukan pada tapak tangan kiri, pegang zakar dengan tangan kanan dan gosokkan tapak tangan kiri anda ke kepala.Gosok zakar secara ke atas dan ke bawah secara berulangkali sehingga rasa sensasi geli anda berkurangan. Lakukan dengan mengawal minda agar anda tidak tewas.


2. Teknik Mengasah Zakar

Teknik ini menggunakan tapak kaki (yang agak lebih kasar!) sebagai medium pengasah berbanding tapak tangan. Tarik nafas dengan dalam dan pegang zakar dengan agak kuat untuk memastikan pengaliran darah bertumpu ke kepala zakar. Dalam posisi kedua kaki dirapatkan, gosok hujung zakar menggunakan tapak kaki sambil menahan nafas. Dan hembus dengan perlahan. Lakukan sebanyak 3 kali.

Jadi dengan melakukan teknik di atas disertai dengan teknik pernafasan yang baik dan juga kawalan minda anda telah menghilangkan separuh dari masalah Malam pertama anda. Tetapi yang tetap menjadi pesanan, Malam pertama adalah Cuma sekadar terma, bukan suatu igauan yang tiada kesudahannya. Yang lebih penting tujuan serta hikmah perkahwinan mencapai matlamat yang penuh dengan kenangan manis serta diredhai oleh Allah. Bukankah lebih manis jika setiap malam adalah Malam Pertama? Usaha kedua belah pihak amatlah diperlukan untuk mencapai maksud perkahwinan yang sebenar...

Jika ingin mengamalkan teknik - teknik diatas saya sarankan gunakan Wild x. Dapatkan Di Sini

No comments: