Tuesday, January 19, 2010

Krim Virile

Virile Buat Zakar Tegang
Virile Buat Zakar Besar

Krim Verile telah diuji di makmal dan terbukti berkesan untuk merawat masalah ejakulasi pramatang, membuat kulit zakar segar dan struktur zakar menjadi kukuh. Ternyata Krim Verile adalah penyelesaian kepada semua masalah lelaki terutamanya bagi mereka yang inginkan saiz zakar yang besar, keras dan tahan lama.

TINGKATKAN PRESTASI SEKS ANDA


Bayangkan dengan mengalami ereksi yang lebih besar dan padat anda tentu dapat merasai hubungan seksual yang lebih berkualiti bersama isteri. Bayangkan juga keseronokan yang anda berdua alami apabila ereksi anda mampu bertahan dengan lebih lama daripada biasa. Pasti hubungan anda dan isteri akan menjadi lebih mesra dan intim.

Kejutkan isteri anda dengan diri anda yang baru. Tingkatkan prestasi seksual anda dengan berkesan dan selamat hari ini juga!
Mereka yang menggunakan Krim Virile For Men berterusan selama tiga bulan akan melihat peningkatan drastik pada prestasi seksual mereka. Anda akan mendapati zakar anda akan menegang dengan lebih padat, tahan lebih lama dan peningkatan yang ketara pada saiz zakar anda setelah menggunakan virile for men. Krim Virile For Men juga akan membuatkan anda dapat mengawal ejakulasi dengan mudah sekaligus dapat memuaskan pasangan dengan baik.

Krim Virile For Men merupakan antara krim yang mendapat pengesyoran daripada doktor pakar untuk merawat masalah seksual lelaki.

Virile For Men dicipta khas untuk meningkatkan kemantapan dan prestasi zakar dengan selamat dan berkesan. Virile For Men disahkan mampu untuk;

* Membesarkan saiz zakar dengan beransur-ansur
* Merawat ejakulasi pra-matang
* Memantapkan eraksi dan mengekalkan ketegangan zakar
* Membantu mengekalkan kesihatan kulit zakar

BAHAN AKTIF UTAMA


Periophthalmodon schlosseri
ataupun ikan belacak merupakan ikan yang boleh dijumpai di Asia Tenggara termasuk di Malaysia. Ekstrak ikan belacak di kenal pasti melalui kajian berupaya untuk melancarkan pengaliran darah dan mampu meningkatkan prestasi seksual. Ikan belacak juga berupaya membantu mengembangkan otot zakar.

Epimedium Sagittatum merupakan sejenis tumbuhan yang banyak terdapat di Asia dan kawasan maditeranian. Dikenali sebagai horny goat weed ianya banyak digunakan untuk membaikpulih hormon dan seterusnya membantu memberi tenaga dan prestasi seksual. Ianya juga digunakan sebagai tonik untuk memulihkan masalah mati pucuk.

Muira Puama
merupakan sejenis pokok kecil yang hanya boleh didapati di belantara Amazon di Brazil. Membesar sehingga 5 meter tinggi tumbuhan ini berupaya meningkatkan prestasi seksual dan membantu golongan lelaki yang mengalami maslah ejakulasi pramatang.


BAGAIMANA IA BERFUNGSI

Krim Virile For Men adalah krim zakar yang diadun dengan kandungan yang dapat merawat ejakulasi pramatang. Ia juga mampu memberikan ketegangan zakar yang luar biasa kepada anda dan membesarkan saiz zakar anda secara beransur-ansur. Zakar mempunyai lebih daripada 6000 saraf halus.

Krim Virile For Men mampu meresap jauh kedalam zakar anda dan memperkuatkan saraf tersebut yang membekalkan darah pada Corpora Cavernosa (otot zakar anda). Corpora Cavernosa merupakan tisu erektil yang bertanggungjawab menghasilkan ereksi dan orgasm. Melalui penggunaan kerap krim virile for men ia dapat menstimulasikan zakar anda agar anda dapat merasai ketegangan maksimum dan tahan lebih lama.

Dengan penggunaan Krim Virile For Men berterusan selama tiga bulan anda akan melihat peningkatan drastik pada prestasi seksual anda. Anda akan mendapati zakar anda akan menegang dengan lebih padat, tahan lebih lama dan peningkatan yang ketara pada saiz zakar anda setelah menggunakan virile for men. Krim Virile For Men juga akan membuatkan anda dapat mengawal ejakulasi dengan mudah sekaligus dapat memuaskan pasangan dengan baik.

APA KATA PAKAR

"Krim Virile For Men dilihat mampu membantu menjadikan kulit zakar lebih sihat dan responsif, serta memberikan nutrient kepada struktur tisu zakar. Golongan lelaki yang mengalami masalah ejakulasi pramatang akan mendapat daya kawalan yang lebih baik selepas menggunakan virile for men dan mereka yang tidak dapat menegang dengan baik akan dapat mengalami daya eraksi yang lebih mantap." - Dr. Ismail Tambi

Krim virile for men juga Halal dan di daftarkan dengan kementerian kesihatan Malaysia. Nombor pendaftaran produk ini adalah MAL0712641K.


Cara Penggunaan Krim Virile For Men

LANGKAH 1 : Picit sedikit krim virile for men di hujung jari tangan dan sapukan mengikut gerakan menaik (ikut arah anak panah) daripada hujung dubur sehingga ke bawah buah zakar. Sapuan ini mengambil masa lebih kurang 20 saat. Jangan Sapukan di atas buah zakar



LANGKAH 2 : Sapukan krim virile for men pada bahagian hujung zakar dan keseluruhan zakar mengikut gerakan menaik (ikut arah anak panah) sehingga krim meresap ke dalam kulit.





Tiada Stok

2 comments:

Tuah Izwan said...

Produk ni ada dapat kelulusan KKM tak?
Kalo ada dapat, berapa nombor KKM?

Zuhairi Bin Abdullah said...

Krim virile for men juga Halal dan di daftarkan dengan kementerian kesihatan Malaysia. Nombor pendaftaran produk ini adalah MAL0712641K