Tuesday, December 22, 2009

Lelaki Pancut Awal

Perkara yang sering ditakuti kaum lelaki adalah ketika melakukan hubungan intim (jimak) bersama isteri adalah terpancut awal.Baru masuk tak sampai 1 minit sudah kedengaran bunyi tembakan berdas-das kesasaran.Akhirnya awang liku lemas ditasik madu dan tidak bermaya.

Pancutan awal atau dalam istilah pre ejaculation adalah disebabkan beberapa perkara . Antara kengiluan alat kelamin atau zakar apabila bergesel dengan faraj isteri.Akibat tidak dapat menhan rasa ngilu menyebabkan pancutan air mani awal terjadi. Kedua faktor fizikal,seperti badan lemah dan kurang bermaya, tekanan perasaan dan penat berkerja.

Seterusnya kemutan isteri yang terlalu kuat juga menyebabkan perkara ini berlaku. Tetapi biasanya bagi lelaki normal, kemutan yang kuat menghasil nikmat berganda.Oleh itu antara produk yang dapat mengatasi masalah ini adalah seperti libido gel dan vimax . Anda boleh dapatkan maklumat lanjut disini

Selain daripada itu kegiananan menonton filem dan pornografi menyebabkan berlakunya ejakulasi awal oleh kerana tidak dapat menahan gejolak nafsu yang membuak-buak.

tag : cerita tip dan teknik zakar besar zakar tahan lama

No comments: